I’m Busy

January 28, 2008 at 02:04 pm

این روزها به شدت درگیر یک پروژه برنامه‌نویسی جاوا (J2SE) هستم. اصلا فرصت آپدیت نیست. صحبت از ترم آخر و کارشناسی ارشد و این حرفها هم هست…

پی نوشت نامرتبط:
نزدیک به هشت ماه می‌شود از سرویس رایگان Clicky استفاده می‌کنم. مزیت‌های آن در مقابل دیگر ویزیتور آنالیزگرها قابل توجه است (در اینجا جدول مقایسه‌ای همه چیز را نشان می‌دهد) فیلترهای جالبی برای اطلاعات ویزیتورها دارد و مهمتر از همه به طور پیوسته آپگرید می‌شود.

در اکانت رایگان تنها برای 21 روز اجازه استفاده از تمام قابلیت‌ها وجود دارد. امروز دل را به دریا زدم و اکانت بلاگر یکساله Clicky را خریدم البته نه برای دو سه ویزیتور اینجا. اگر شما هم دنبال یک آنالیزگر جمع جور و حرفه‌ای می‌گرید Clicky را امتحان کنید.

دسته: ابزارهای وب, مطالب روزمره | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. 4 نظر برای این مطلب ارسال شده است. نظر خود را ارسال کنيد »

  1. 1

    عرفان


    سلام داداش مرتضی …

    منم برات ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم از این آخری هم سربلند بیرون بیای …

    موفق باشید.
    عرفان

    January 29, 2008 at 12:11 am

  2. 2

    نبی


    یا خسته ای! یا مشغولی …! ها؟! چیه؟! احتمالاً پست بعدی هم اینجوریه: “من عاشق شدم!!!” :))) تیکه باحالی بود؟! :p
    (البته اگه تا حالا نشده باشی و اگر هم که شده بودی پس زیر سرت بلند شده:)) ای شیطون :D )

    در مورد کلیکی هم راستش من خیلی دنبال این چیزا نیستم، مثلا حدود 4 سال پیش یه سایت زده بودم که وحشتناک بازدید داشت و همیشه بندویت تموم میکرد روزی 20 نفر عضو میشدند و حدود 13000 تا پیغام تو انجمن هاش(برای من تازه کار زیاد بود) و شاید 7 میلیون بازدید. ولی یه کنتر نداشت! چه برسه به آنالیز و این حرفا! شاید هم تازه کار بودم بلد نبودم! آره احتمالاً همینه! ولی آخه الانشم خیلی برام مهم نیست ;-) ماشاله به خودت که پول هم جاش دادی! ;-)

    خوش باشی

    January 29, 2008 at 5:32 am

  3. 3

    مرتضی الوانی


    @ نبی:
    نه اتفاقا این کلیکی اصلا برای سایت‌های پر بازدید کننده مناسب نیست! به هر حال یکی از فاکتورهای اساسی و بسیار مهم در مدیریت یک وب سایت (شاید برای یه بلاگ زیاد زیاد کارایی آنچنانی نداشته باشه) تحلیل ترافیکه قبلا یه مطلب در موردش اینجا نوشتم.

    January 29, 2008 at 11:15 am

  4. 4

    سینا


    سلام اگه وقت کردین و سرتون شلوغ نبود به وبلاگ کوچولوی من هم سری بزنین !!!

    July 23, 2009 at 7:09 am