وردپرس را خوشمزه‌تر کنید

May 14, 2007 at 12:42 am

آخرین پلاگینی که همین چند روز پیش نصب کردم Postalicious بود. با این پلاگین می‌توانید مدیریت کاملی بر روی Bookmark ها در وبلاگتان داشته باشید. البته همانطور که از نام پلاگین مشخص است با سرویس معروف خوشمزه کار می‌کند.

از جمله امکانات بی‌نظیری که این پلاگین در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توان به ارسال خودکار لینک‌ها در قالب پست‌های وبلاگ اشاره نمود. بطوریکه می‌شود آن را سفارشی کرد که هر N لینک را در یک پست مجزا ارسال کند. یا دسته ارسال پست و کاربر آن را مشخص کرد و حتی امکان کامنت و پینگ را حذف نمود و جالب‌تر اینکه مشخص کرد لینک‌هایی با تگ به خصوص به وبلاگ ارسال شوند.

نکته ظریفی که در این پلاگین به چشم می‌خورد سفارشی نمودن استایل پست‌هایی است که لینک‌ها تحت آن‌ها منتشر می‌شوند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این N لینک شما می‌تواند در یک روز ارسال شده باشد یا در طی چند روز. که در هر مورد الگو مجزایی دارد. که نشانگر انعطاف‌پذیری فوق العاده این پلاگین است.

نصب و راه‌اندازی این پلاگین بسیار ساده‌ است. اطلاعات کاملتر را می‌توانید در اینجا بیابید. بنظرم با کمی ذوق و سلیقه می‌تواند کاربردهای دیگری هم برایتان داشته باشد. مثلاً مولتی یوزرش کرد و یک دایرکتوری ساخت و یا …

دسته: وردپرس | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. یک نظر برای این مطلب ارسال شده است. نظر خود را ارسال کنيد »

  1. 1

    Masoud


    سلام
    من این پلاگین را نصب کردم. ولی پستی که می سازد حروف فارسی را نمایش نمی دهد. (خرچنگ قورباغه می نویسد) فکر کنم مشکل کدینگ (یونی کد) دارد. چگونه این مشکل را حل کنم؟
    با تشکر

    May 24, 2007 at 4:05 pm