مژده ای دل كه مسیحا نفسی می آید

December 27, 2004 at 04:37 pm

با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان . شرمنده كه این چند روزه سرور ایراد داشت و وبلاگ مسدود بود . كم كمك داشتم دنبال یه هاستینگ مناسب می گشتم كه ایراد برطرف شد . البته الان هم دنبالش هستم و در آینده ی نزدیك وبلاگ منتقل خواهد شد .
بالاخره در ویرونه ما هم بارون بارید . اما چه بارونی ؟ از دیروز شروع شده و تا حالا كه دارم می نویسم ادامه داره . اما وضعیت بسیار بسیار نامناسبی در سطح شهر ایجاد شده . من نمی دونم این شهرداری و سازمان های مربوطه دیگه چه جوری این خیابونا رو آسفالت كردن ؟

خبر دیگر این كه ، تو این چند روز در فكر این بودم كه یه خدمتی به خلایق سوار بر وردپرس بكنم و تاریخ میلادی ( هم تاریخ روز شمار و هم تاریخ پست ها ) رو به جلالی تبدیل كنم . اما متاسفانه موفق نشدم . خیلی توابع تاریخ وردپرس پیچیده نیست اما هر كدوم به یه جایی بنده . ولی هنوز باهاش ور می رم . فكر نكنم كسی این كار رو كرده باشه ؟ اگه انجام شده خبر بدین تا ما هم از اون استفاده كنیم .

اینم مخصوص كاربران وردپرس ! یه چند مدتیه رفتم تو خط مباحث امنیت شبكه و از این چیزا . بنابراین در پست های آینده كمتر از وردپرس می نویسم و به این موضوع می پردازم . البته اگر پلاگین خفنی این وسط پیدا شد یا یه چیزی كه به این وردپرس ما بسازه حتما معرفیش می كنم .

یه جورایی قالب شكل و شمایل اینجا دلم رو زده ؟ اما خوبیت نداره مدام قالب عوض شه . حس و حالش هم فعلا نیست . مهم تر از همه از بعضی ها می ترسم ، قبل از این كه سرور خراب شه آچار فرانسه فرموده بود زیاد خوشكلش نكن چشمش می زنن ها و زدن . اگه تو فایرفاكس هم مطالب ما رو درست نمی بینی فعلا سخت نگیر همین اینترنت اكسپلورر خودمون خداست .

دسته: مطالب روزمره | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. 3 نظر برای این مطلب ارسال شده است. نظر خود را ارسال کنيد »

  1. 1

    Babak


    سلام. اين صفحه‌ي نظرات خيلي زيباست. قالبت هم كلا خيلي قشنگه. پيشنهاد مي‌كنم به هيچ عنوان اين قالب زيبا رو عوض نكن… مگر اين كه يك قالب ديگه طراحي كني كه جدا يك سر و گردن از اين بالاتر باشه… باي باي. بابك.

    December 28, 2004 at 4:44 am

  2. 2

    پيمان


    آقا به سلامتی انشالله موفق باشی …

    December 28, 2004 at 6:29 am

  3. 3

    الوان


    ممنون از شما كه نسبت به بنده لطف داريد . نه فعلا حس و حالش نيست قالب عوض شه …

    December 29, 2004 at 8:53 pm