سوژه‌ای برای نوشتن

December 30, 2006 at 04:27 pm

وقتی بعد از یکی دو روز دوری از وب، دوباره آنلاین می‌شم ، از بس در فایرفاکس تب باز می‌کنم بیچاره اتوماتیک ریستارت می‌زنه. تغییرات در این محیط واقعاً متحیر کننده است. با خودم فکر می‌کنم اگر فقط یک ماه هیچ دسترسی به منابع آنلاین نداشته باشم، خیلی عقب افتادم. گرفتاری‌های پروژه‌ای که این یکی دو ماه اخیر ذهنم را تماما‍ً به خود مشغول کرده بود خدا را شکر تمام شد.

از پیامبر وب نویس، حمید‌رضا محمدی و محمد میهن خواه عزیز که من رو هم به این بازی دعوت کردند، سپاسگزارم. با اینکه خیلی چیز مهمی برای اعتراف ندارم ولی فکر می‌کنم پنج تا از همه مهمترش اینان:

1- یه زمانی عاشق شنا و استخر و این ماجراها بودم، سال دوم دبیرستان به طور اتفاقی در عمق 4.5 متر نفسم گرفت و از حال رفتم. از همون زمان از استخر و آب و دریا وحشت دارم.

2- به اندازه یه سنسور حساسم. یه مورد خاصی که پیش بیاد مدت‌ها در ذهنم می‌مونه و شاید هیچ وقت پاک نشه. ولی تا جایی که تونستم سعی کردم به آینده جدای از گذشته فکر کنم. البته این حساس بودن در مود کارم بیشتر مصداق پیدا می‌کنه. هر کاری رو حتی اگه سودی هم برام نداشته باشه باید تمام و کمال انجام بدم و تا وقتی کار تموم نشده آرامش ندارم.

3- الوان وب تنها وبلاگی نیست که می‌نویسم، وبلاگ دیگری به زبان روسی دارم که در جای خودش آدرسش را فاش خواهم کرد (جدای از الوان وبِ وردپرس دات کام، که فقط برای تست ساخته شده و چند پستش عمدتاً انگلیسی است)

4- با خواب اصلاً میانه خوبی ندارم. اگر خیلی سرم شلوغ باشد با 3 ساعت خواب در 24 ساعت شبانه روز هیچ مشکلی ندارم (بارها و بارها برایم پیش آمده که به همین سه ساعت اکتفا کردم)

5- همیشه سعی کردم “نه گفتن” را بیاموزم و به طرز قاطعانه، اما با خوشرویی به دوستان بفهمانم که گرفتار هستم، اما اعتراف می‌کنم که زیاد موفق نشده‌ام.

من هم بنا به شیوه این بازی دوستان زیر رو دعوت می‌کنم. شرمنده از حد نصاب کمتره، هر کسی رو خواستم دعوت کنم تکراری بود. مانی منجمی، علی ستاری، زندگی دیجیتال

دسته: مطالب روزمره | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. 6 نظر برای این مطلب ارسال شده است. نظر خود را ارسال کنيد »

  1. 1

    خسروبیگی


    سلام
    آقای الوانی
    لطفا اگه فرصت دارید جواب ایمیل منو بدید
    تشکر

    December 30, 2006 at 6:52 pm

  2. 2

    underline


    با نکته 5 منم موافقم ، چون کار خوبی هست چون اول کار بد بشی بهتر از اینکه آخرش بد بشی .

    December 31, 2006 at 2:41 am

  3. 3

    Bonyanalam


    سلام مهندس …

    Alo, Salut…
    Sunt Eu Un…..Haiduc
    Si Te Rog, Iubirea Mea
    Primeste Fericirea
    Alo…..Alo…..
    Sunt Eu, Picasso
    Ti-Am Dat Beep
    Si Sunt Voinic
    Dar Sa Stii, Nu-Ti Cer Nimic

    از این آهنگ خیلی خوشم میاد … بگذریم …
    به نظر میاد خسته شدی یا سرت شلوغه ..
    و یه چیز دیگه که به نظرم میاد کلمه آژاکس (eyjax) تلفظ غلتو منتقل می کنه ؛ به نظرم اگه به لاتین Ajax نوشته شه بهتر باشه .

    امیدوارم که همیشه موفق باشی .

    December 31, 2006 at 9:07 pm

  4. 4

    نبی


    A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 ` – = [ ] ; \’ , . / \\ * + khodaya shokret hamye dokmehaye keyboardam saleme

    January 4, 2007 at 6:39 pm

  5. 5

    قاسم


    لطف کنید مطلبی رو که در مورد استاندارد های وب سایت نوشته بودید به ایمیلم بفرستید . من اون مطلبو پیدا نکردم .
    با تشکر

    January 8, 2007 at 2:03 pm

  6. 6

    پيامبر وب نويس


    حاجي مرسي كه منت گذاشتيد …

    ممنونم …

    January 8, 2007 at 8:16 pm