سردتر از زمستان

January 2, 2006 at 01:46 am

در طی سه روز گذشته مجددا الوان وب به علت تغییر سرور لنگ در هوا بود. این وضعیت باید زودتر از این ها حل می شد. متاسفانه ست شدن دامین با سرور به طور بی سابقه ای سه روز به طول انجامید. ما هم به خیال این که بالاخره ست می شود خودمان را آرا می کردیم نهایتا دیدیم که کاسه صبرمان لبریز و اعتیاد به اینجا غیر قابل ترک است آستین ها را بالا زدیم تا مشکل را به زانو در آوریم. نگو که در هنگام ایجاد اکانت از سوی ارائه دهنده هاست، ادمین سرور یادش رفته که دامین ما رو مارک اکسپت بزنه. خوشبختانه مشکل به سرعت حل شد.

وردپرس 2 هم چند روزی است، منتشر شده است. مبارک همه وردپرس کاران. همزمان با این انتشار، طراحی سایت وردپرس هم دگرگون شده است. چیز دیگری که بتازگی در میان طراحان قالب برای وردپرس مد شده است و جای پیشرفت بیشتر دارد کاربرد آژاکس است. که ریشه در اینجا دارد. در یکی از كارهای اخیرم این شیوه را تجربه کردم. عالی جواب می دهد به خصوص برای بخش ارسال کامنت ها و جستجو در محتویات وبلاگ. تصمیم گرفتم بعد از پایان امتحانات این ترم بكمك آژاکس، دستی اساسی به سر و روی اینجا بکشم.

از سرمای زمستان در زاهدان هم به همین قدر بسنده می کنم که از آلاسکا بمراتب سردتر شده است. باور نمی کنید؟ پست امین را در همین مورد بخوانید. سوز دهشتناک سرما روح و روان آدمی را می سوزاند. بدجور است آقا بدجور. با این وجود نه بارانی است نه برفی.

دسته: پروژه‌ ها, مطالب روزمره | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. 6 نظر برای این مطلب ارسال شده است. نظر خود را ارسال کنيد »

  1. 1

    گناهکار


    من موندم تو ماهی یه پست میدی، چجوری معتاد شدی؟!

    January 2, 2006 at 6:11 am

  2. 2

    SepehЯ


    Ajax رو بشدت پايــــم!
    گناهكار! اعــــتياد كه به كميت ني، به كيفيته!!
    سنگينه ;)

    January 2, 2006 at 6:39 am

  3. 3

    مرتضی الوانی


    گناهکار جان حق با شماست از اون لحاظ ولی من معتاد چیز دیگه ای شدم. روزی دو سه بار باید اینجا رو ببینم. اگه بالا نیاد کلافه می شم

    January 2, 2006 at 9:18 am

  4. 4

    امین


    سلام:
    در مورد اعتیادت به ددن اینجا من باهات پایه هستم. در مورد سرمای هوا که خداییش الان که از دانشگاه آمدم داشتم از سرما می‌یخیدم!

    January 2, 2006 at 4:06 pm

  5. 5

    محمد


    مرتضی جان تو این دو سه ماهی که وبلاگم رو هوا بود درد عشقی کشیده ام که مپرس.بالاخره قرعه به بلاگر رسید.

    January 3, 2006 at 6:02 pm

  6. 6

    وب نویس


    سلام حاج مرتضی جان !
    میگم حاجی قرار بود برای ما یه کاری کنی که الان حدود 5 ماه منتظریم تا بلکه این معجزه بشه و شما جواب ما رو بدید !
    کماکان منتظریم …

    January 5, 2006 at 10:32 am