آخرین روزنوشت من در اینجا

March 13, 2005 at 12:38 pm

همان طور كه در پست قبلی اشاره كردم ، تصمیم گرفتم مطالب روزانه رو از مطالب آموزشی و تخصصی اینجا جدا كنم . لذا وبلاگ جدیدی رو با نام صدای سخن عشق طراحی كردم كه از این به بعد روزنوشت هام رو اونجا خواهم نوشت .

صدای سخن عشق

این یكی وبلاگ هم مثل الوان وب با وردپرس مدیریت می شه اما با وردپرس نسخه 1.5 . خوشبختانه این نسخه از وردپرس با نسخه های پیشین خیلی متفاوته به خصوص در مبحث قالب سازی . حلقه های برنامه نویسی متعدد به طراح اجازه می ده تا طرح رو بنابر سلیقه خودش ابداع كنه . البته اگر با این حلقه های آشنایی نداشته باشید برعكس طراحی قالب بسیار بسیار دشوارتر خواهد شد .

قالب اینجا هم نیاز به یه طراحی اساسی و استاندارد داره . خواستم این نسخه رو هم از 1.2 به 1.5 ارتقا بدم اما به علت عدم كارایی چند تا از پلاگین ها با 1.5 مجبور شدم اینجا رو با همون وردپرس 1.5 اداره كنم . البته در آینده باز این امكان وجود داره كه پلاگین ها رو ارتقا بدم .

خوب دیگه پرحرفی بس است . این روزهای آخر سالی آدم چه حس . حال عجیبی داره ها ! انگار با تحویل و نو شدن سال اون هم می خواد متحول بشه . ..

دسته: مطالب روزمره | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. 3 نظر برای این مطلب ارسال شده است. نظر خود را ارسال کنيد »

  1. 1

    vahidjv


    آقا مبارکا باشد
    قالبش خیلی قشنگه
    موفق باشی

    March 14, 2005 at 9:10 am

  2. 2

    hamed


    سلام اقا یه فکری برای این spam ها که هی به wordpress حمله می کنند بکن
    thanx

    March 14, 2005 at 12:36 pm

  3. 3

    الوان


    پلاگين هاي متعددي براي اين مورد عرضه شده اما عملي ترين راه همون كد امنيتي هست كه يه فيلد به كامنتينگ وردپرس اضافه مي كنه . در آينده اين پلاگين رو معرفي خواهم كرد . :wink:

    March 14, 2005 at 1:16 pm