از گوشه و كنار ناكجا آباد !

February 15, 2005 at 06:36 pm

به قول جناب سهراب عشق را زیر باران باید جست ! آن قدر اندر كف بارش باران در این روزها به سربردیم كه نهایتا نصیب مان گشت . خدا را شكر ! اما زیبایی ریزش برف و باران به جای خود و در ورای آن وضعیت نامطلوب خیابان های سطح شهر . كه متاسفانه به علت عدم رعایت استانداردهای ساخت و طراحی باید شاهد این چنین مواردی باشیم .

حرف از طراحی شد ! این روزها خیلی روی طراحی استاندارد وب حساس شدم . به نظرم این كتاب آقای توماس پاول كار خودش رو كرده . به نكات بسیار ظریف و جالبی در این كتاب اشاره شده كه از دید خیلی از طراحان پنهان می مونه . اگر امكانش بود و علاقه مند بودید این كتاب رو می تونید از این جا تهیه كنید .

نكته بعد اینكه اصلا فكر نمی كردم این همه مقالات مربوط به طراحی وب مورد استقبال قرار بگیره ! با وجود این كه خیلی این روزها گرفتارم اما سعی می كنم در آینده بیشتر به این مباحث بپردازم . البته ذكر خیر وردپرس و نسخه جدیدش در این میان همراه ما خواهد بود .

نمی دونم چرا اینجا مدام پینگ می شه ؟ یا ایراد از ماست یا از خلایق این سیاره ! نكنید این كار زشت و مردم آزار را ! ضمنا من واسه ی كسی وردپرس نصب نمی كنم اما اگر مشكلی در نصب بود مخلص همه هستم . :!:

یه چند روزیه این فرم عضویت رو در ستون سمت راست مشاهده می كنید ، اگر دوست دارید از آپدیت شدن وبلا گ با خبر شوید ایمیل خودتون رو وارد كنید . مطمئن باشید از ارسال پیام های تبلیغاتی خودداری خواهیم كرد و تنها در آینده نزدیك ممكن است محتویات پست به صورت PDF برای شما ارسال شود .

دسته: مطالب روزمره | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. نظر خود را ارسال کنيد »