طراحی وب ! نظر شما در این باره ؟

February 9, 2005 at 09:15 pm

با عرض صمیمانه ترین سلام ها خدمت دوستان محترم . امیدوارم این روزهای سرد زمستون به همه خوش بگذره و كلی با این برف و بارون حال كنید . ( البته ما بارون و برف ندیده هستیم شاید دل شما رو زده باشه ) ما هم اینجا خوشبختانه یا متاسفانه با بارش خاك حال می كنیم .

بی مقدمه بریم سر اصل مطلب ! از مدت ها پیش دنبال یك سایت مرجع فارسی برای آموزش طراحی و ساخت صفحات وب یودم ، متاسفانه هیچ چیز جز یادداشت های پراكنده این و آن ندیدم . بر آن شدم كه در اینجا به آموزش اصول پایه طراحی و ساخت صفحات وب بپردازم و تا جایی كه عمر و عقلمان اجازه دهد در خدمت دوستان باشم .
البته نا گفته نماند كه بنده حقیر در این باب اندكی بیش تجربه ندارم و این امر راهنمایی و پیشنهادات اساتید محترم را می طلبد . متاسفانه یك فرآیند گام به گام ثابت و تضمین شده جهت ساخت یك وب سایت عالی وجود ندارد . برخی چیزها واقعا نیاز به تجربه دارند . ایجاد یك سایت مطلوب و كامل نیازمند ساختن سایت های بی شماری و حتی مرور كردن سایت های ساخته شده است .

هیچ گاه فراموش نكنید كه در صنعتی به جوانی طراحی وب ، تجربه بهترین معلم است . به نظر من طراحی وب تركیبی از هنر و علم ، الهام و اجرا و در نهایت ناكامی و سربلندی است . مطالب ذكر شده در آینده در این مبحث برگرفته از كتاب Web Design: The Complete Reference نوشته جناب پاول تامس خواهد بود . چنانچه نظر یا انتقادی در این مورد دارید مطرح كنید .

دسته: مطالب روزمره | نویسنده: مرتضی الوانی
  1. 4 نظر برای این مطلب ارسال شده است. نظر خود را ارسال کنيد »

  1. 1

    papiyoon


    موافقم
    شروع کن

    February 9, 2005 at 11:49 pm

  2. 2

    گناهكار


    خيي خوبه اما جون من نريني به همين اطلاعات درستي كه داريم ، قبل از اينكه چيزي رو بنويسي حتما امتحانش كن يعني فقط به ترجمه اكتفا نكن !

    yesterday ؟

    February 10, 2005 at 12:10 am

  3. 3

    SepehЯ


    بسیاار عالي مرتضي جان! منتـــــــــــذريم!:lol:

    February 10, 2005 at 12:56 am

  4. 4

    saeed


    خلي عالي خدا پدر ومادرت را بيامرزد كه منو از يكماه جستوجو راحت كردي ولي زود تر شروع كن
    باتشكر

    December 5, 2006 at 1:36 pm